free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Lika bra att berätta detta nu

Håller på att designa om en ny blogg samt förflyttar mej till nattstad.se istället för att blogga här på blogg.se
 
Varför jag gör detta är helt enkelt för jag känner min bloggadress inte fungerar för det jag tänker blogga om i framtiden, jag har växt ur den helt enkelt.

Denna blogg kommer dock hållas kvar tills den nya är klar med design och dylikt, sedan kommer det antagligen upp en länk här som man lätt hittar till den nya adressen istället :)
Varför jag valde nattstad är för jag kan importera min blogg dit utan konstigheter alla inlägg och allt kommer dit av sig själv. 

Måste dock säga jag var jätte nöjd med blogg.se och kommer fortfarande ha kvar min "bokblogg" som är på blogg.se och denhär, känns synd att lämna det då det är s bekvämt att använda samt tryggt och bekant, men någon gång måste man väl lämna fågelboet, sa fågelungen som just lärt sig flyga. hihi. Hoppas ni är lika possitiva och examlterade som jag över detta. Det känns som min blogg kommer bli mer "Jag" nu. 

Kram på er allesammans
 
Kod för att importera min blogg till Nattstad: 1695606316 "
 



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback