free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

London om 3 dagar

Som jag berättat tidigare här på bloggen , så kommer jag och Johan åka till london den 17! Jag är jätte excited över det hela, jag har alltid velat åka till London :) Däremot är jag lite funderasam över hur jag skall hinna se/göra och besöka allt som jag skulle vila se/göra eller besöka... Känns ju lite tråkigt om man inte hinner se allt. Hur som helst så funderar vi gå på Warner Bros Harry Potter Studio Tour!! (HÄR) Gissa vem som är lite över excited över det faktat? Det kommer vara så grymt coolt! Jag kan inte förklara känslan!
Hur som helst kommer jag säkert Instagramma en hel del så ni kan ju försöka kolla upp va jag pysslar med där via också. Jag skall försöka blogga med telefonen också dock, så att ni också får ta del av det hela ;)  Tror ja kommer spendera onödigt mycket pengar på saker från shoppen de har där.. Men aja , något minne måste man ju ha!

 
Tidigare funderade jag även på om jag borde smyga mej in på en av Gordon Ramseys resturanger och pröva maten , men det får bli till nästa gång jag besöker London , för jag skall nog dit flera gånger, kommer ju aldrig hinna se allt på de få dagar jag är där! Däremot blir det säkert en hel del sightseeing, man vill ju se alla dedär ställena som man bara sett i filmer förut ;) Och så kommer ju då antagligen en hel del annan onödig shopping också äga rum. 

Finns det något man MÅSTE göra i London om man åker dit? Let me know!
 



Kommentarer
Postat av: kashmi

Far till Camden! Helt ljuvligt ställe ! Fullt med second hand butiker, o market places med kläder, smycken o grejjer o food markets med mat från hela världen! Pubbarna e okså jättenajs där! Bland annat Amy Whinehouse tidigare stammisbar!

Svar: oj, va bra tips, skall se vad vi får in i schemat , mycket planerande blir det med tiden , men vi skall försöka ha en shoppingdag och då är ju detta ypperligt!
Jinxed

2014-01-13 @ 23:26:12
URL: http://kashmi.ratata.fi
Postat av: ・゚♥ ✞ ✧:* Neapocalypse - Sveriges unikaste hästblogg! *:・゚♥ ✧* ▲

ÅÅÅH SÅ KUL! vill också dit (igen!)

Svar: Jo verkligen , är verkligen så peppad!
Jinxed

2014-01-14 @ 07:29:15
URL: http://neapocalypse.blogg.se
Postat av: Anonym

Madame tussaude, där det finns waxdockor av kändisar :) sen är ju harrods dyra shoppingcenter var kändisarna brukar shoppa i.

2014-01-14 @ 07:33:01
Postat av: Elin Mårtensson

Var själv inte till Camden Town men skulle nog rekommenderas! :) Madame Tussauds måste du verkligen till, stort måste, och London Eye + Big Ben(samma plats jue) är inge illa heller! Sen är de ju de absolut obligatoriska också som är att shoppa på Oxford Street och fika på Starbucks ;) O om man tycker om att fota på sina resor så till Buckingham Palace och den stora parken brevid den! :)

Jag rekommenderar att du printar ut London tunnelbanesystemet åt dig själv, men om du stannar i "city "behöver du ju bara "distrikt"~1-3 typ :) Och kollar lite på vad dom heter men det fastnar fort, de viktigaste är nog District Line, Circle Line och Piccadilly Line! Rekommenderar att du köper dagsbiljetter till alla dagar direkt du kommer dit så slipper du lättast undan(denna punkt var nog viktigast hahah) :)

Hahha värsta romanen här nu...

2014-01-14 @ 21:39:00
URL: http://lalabloggen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback