free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

*Host* *Snörvel Snörvel* *Host* *Döende*

Hejjssan! Åh jag håller seriöst på att dö bort innom kortframtid här bakom skärmen! Snart ser ni endast en liten pöl på golvet och det är vad som är kvar av mig. Förkylningen , (eller vad det nu är jag har) tar kål på mig! jag har både huvudverk, snuva , illamående och muskelverk, antagligen stegring dessutom , aja , tog en Burana just borde kännas bättre om en stund.
IDOL <3 kommer dessutom på TV4  idag ! Typ världens bästa program, jag bara älskar det! Hoppas de finns någon som sjunger helt underbart idag också, spännande!  Undrar vem som blir min favorit i slutändan, uppdaterar nog antagligen saker om det här sedan.... dessutom såg jag ju Sebastian krans ( kranz? ) slinka igenom med en guldbiljett igår , men hallo? va int han LITE för känd för inte en ynka kommentar? Talang i sverige e väl inte så okänt om JAG vet det?  Men hejja Elin Blom! trotts att Sister Twister inte e det bästa precis, hejjar jag storslaget på henne! ( för sakens skull hehee ;) ) HEEEJJJAA FINLAND! <3 
Men det var nog det för idag hittills, Puss på er skriver kanske senare igen!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback