free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

förvänta dig ingenting, så blir du inte besviken

Hejjssan
tänkte eg bara skriva av mig , saker går verkligen inte riktigt medsols för mej just nu , allt som ja bygger upp rasar samman och ja är verkligen ett vrak innom mej, önskar att denhär kännslan skulle rinna va mej snart och att allt skulle bli bra igen. Antar att det är önske tänkande.. 

jag hoppas eg mest på att såna som inte har något med mitt liv att göra skulle back off och skita i det och gå å ha koll på sitt eget ist . som inte deras redan va tillräckligt fullt me skit så de måste smutsa ner andras .

så många människor jag litade på så många svek och så mycke besvikelse, ja borde lärt mig vid dethär laget att du inte kan lita på någon , tydligen har inte den tanken riktigt grott i min skalle än.
För nu sitter ja här , utan allt , med besvikelse och sorg.. varför brydde ja mej alls.. varför lät jag inte saken vara?

jag önskar jag iinte vore jag
jag önskar någon annan mina kännslor

nej ,

jag önskar den stora besvikelsen mina kännslor , jag trodde du var bättre än såhär , du är inte värd ett skit.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback