free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Lördagen


På lördagen drog jag mej tillbaka till den lilla hålan Pargas för att hälsa på syrran min och några vänner , dessutom var jag på min kusins kalas och till honom hade jag köpt en av Green Days nya skivor, han blev för övrigt jätte glad. Kände mej lite smånöjd. " Im down with the kids ;) " eller för er som inte förstår er på den frasen betyder det de samma som "I know what young people like."  ... Well...
Dessutom var jag också på en PHCC konsert (ni kan läsa mer om PHCC föreningen här),  3 rätt bra band spelade där , inte så mycket folk dock, men det va helt roligt endå.

Va gjorde ni i lördags? 
:)



Kommentarer
Postat av: gissa vem

jag skötte ljusbordet i den högra bilden ;D

2012-12-10 @ 01:35:38



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback