free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Skäms


Hej på er alla fina! Jag har haft en liten bloggpaus som ni säkert har märkt, den var inte planerad , det bara blev så! Sååå var inte så jätte arga på mig, okej?  Det är mycket som händer i mitt liv just nu så jag har inte alltid möjligheten att sätta mej ner och blogga om det! Jobbet tar mycket tid , jag är trött om kvällarna, och behöver gå och lägga mig tidigt för att orka stiga upp klockan 6 varje morgon pluss att jag fotfarande har allt annat vardags grejs jag måste pyssla med!
I vilket fall som helst tänkte jag försöka vara tillbaka nu! Men ni får ha översénde med att saker och ting inte kanske går i den tackt ni är vana i , det vil säga det kommer inte komma 6 inlägg per dag , och jag kanske inte Alltid hinner göra några super fina coola "bild" inlägg. men hoppas ni trivs endå, jag skall göra det bästa ut av det!

Nu skall jag fixa ihop något kul inlägg till er. Ni är det bästa, det är ni som får mig att orka blogga fast jag skulle vilja sova i ett år ,  ni är de bästa läsare i världen :*  !









Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback