free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Drogad Katt


Ni kanske minns att jag i ett skede skrev här på bloggen om att den populära svenska Youtube kanalen drogad katt ritade av mig i en av sina videos. Jag tänkte jag skulle länka till videon igen bara för jag råkade gå igenom deras kanal just nu för stunden. (Jag kollar den med jämna mellanrum) .
Min favorit av deras gäng är nog helt klart Felix, han är så rolig, dessutom trevlig också då jag snackat endel med honom på Facebook! Hur som helst tycker jag ni skall klicka på bilden eller HÄR för att komma till deras Youtube kanal och kolla in alla deras saftiga galna videos!
Skratt är garanterat!

 



Kommentarer
Postat av: sannas rum

Jag gör gärna ett bloglovin'-byte :)

Svar: kul lägger till dig nu:) jag är 615 eller 616 :D
Jinxed

2013-10-06 @ 21:50:42
URL: http://sannasrum.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback