free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Jag flyger


Jag slumrade till efter jag lagat mat och ätit idag , och jag drömde att jag flög. Har ni drömt det någon gång? Jag läste på nätet flertal olika förklarningar på vad det betyder om man drömmer att man flyger, om jag tror på att tyda drömmar vet jag inte riktigt.. men det var lite roligt ivarjefall tyckte jag , då ja drömmer det rätt ofta. I drömmen träffade jag också många gamla vänner jag inte längre har kontakt med längre , det var lite konstigt... Aja , hur som helst är jag vaken nu men skall endå gå och lägga mej snart, denna vecka har kännats tung trotts att skoldagana inte varit långa. Beror antagligen på att jag har min dygnsrytm lite upp och ner.
Trotts det, har det varit en bra vecka och det hoppas jag också att ni har haft! 
Kram på er!

 
 



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback