free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Twins

Hejhopp, kom just hem från ett studiebesök vi gjorde med skolan, och sitter just nu och mumsar på en smörgås. Egentligen borde jag väl börja laga mat, men kylskåpet gapar tomt och jag är lite för lat för att sticka och handla så jag tänkte jag skulle göra det senare istället. Eller så söker jag hämt-mat någonstans ifrån.

Hursom helst har jag sovit väldigt oroligt inatt, hade helt jätte obehaglig mardröm, vilket också gav mig inspiration till en lite längre novell jag tänkte börja skriva på nu, efter jag skrivit detta inlägg. Något annatom idag är väl att jag saknar syrran min. kollade igenom gamla bilder och blev påmind om hur roligt vi brukade ha det då vi fortfarande bodde under samma tak och gick i samma skola. Fast javisst , någon gång måste man väl växa upp. Men det är faktiskt roligt att bo ihop med sin bästa kompis som samtidigt är ens tvillingsyster , och ganska långt tänker och tycker likadant som en själv. Inte för jag klagar , nu bor jag ju tillsammans med min fina Johan så det är väl helt okej utbyte ;) 

Här har ni en bild från då jag och syrran var i Spanien (minns inte riktigt när det var? hade jag fyllt just 18 eller hade ja nyss fyllt 19? ) och hälsade på hos våran stora syster som då bodde där!

 



Kommentarer
Postat av: ・゚♥ ✞ ✧:* Neapocalypse - Sveriges unikaste hästblogg! *:・゚♥ ✧* ▲

Visste inte att du hade tvilling! ♥ vad roligt :D

Svar: Ah , har no nämnt det på bloggen några gånger , men kanske du inte läst det, hihi, men nu vet du det illafall! :)
Jinxed

2014-01-14 @ 16:40:32
URL: http://neapocalypse.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback