free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

iih :) ja lever!

hej hej allesammans!
ja ha vari o köra lektioner igen! till staan som vanligt :) de gick faktiskt helt okej om ja får säga de själv .. lr .. ja jag gjorde nog mycket fel också, men då jag trodde ja skulle göra mest fel gjorde ja inte så många! :D och så vidare , dessutom va de full rusning på vid ett tillfälle! o ja klara mej riktigt fint igenom den! :) dessutom e de ju grymt mörkt ute nu så de e svårt o se alla märken :S :)  men jå hyffsat okej o maria ( min lärare) säger ja gör framsteg! :) hehe :D så jeje applåeder för mej:)




hum annars är det väl inte mycket o säga ska göra ett finska föredrag nu som ska räcka minns en kvart.. lr va de 10 minuter för mej? .. för ja e så dålig :( :D hah .. men jå hon tkr säkert de e bra så länge ja försöker.. hon e söt min lärare , lena :D. haha :) :D nåjå ja ska gö ett om vampire diaries o paul wesley för de e som bara å bäbbla massor om honom så blir de int jobbit o förkklara man berättar va han bor va han äter helst och typ..sånt.. så blir de väl acceptabelt.. måst tänka på o int titta upp på nån så mkt bara o mest på datorn o på väggen...  så ja int säger så mkt fel.. hm nåjå .. nu måste ja skriva de så ja får de klart o kan öva på de! dumt att ja får så sena dagar i me körningarna , men ja e glad ja har dem.. puss vi hörs senare! lr imorgon med mer eftertanke... ..:S.. :) :D


ja ja ska ju då ha föredrag om min pojkvän.. *skratt*.. Paul wesley :)  bild jag tog igår .. :) visst e han fin då han poserar? :)

<3





Kommentarer
Postat av: Nemi

Ñam Ñam.. han var snygg!! Vem är det o hur har jag missat honom???!! :S

2010-11-10 @ 09:37:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback