free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

ojjdå inte blogg på ett tag

Hej alla små och stora!
vet eg inte varför det inte blivit av att blogga! antagligen för ja inte haft såå mkt att skriva om
Hittade just en ganska söt grej på facebook som man skulle sätta som status om man bor här jag bor och det löd såhär :

"Vi skryter inte, vi spelar inte kända, men vi är födda till stjärnor och dör som legender. Vi är uppväxta i Pargas. lägg det till din status om du är född i pargas"

och är det inte så vi alla borde tänka ? Att vi alla är värdefulla tt vi alla är något viktigt som behövs ? :) jag tkr det ivarjefall, det har dessutom hänt rätt hemska saker nyligen här, en bekant har gått bort. En i min ålder, han va inte en nära vän men många mina vänners nära vän..
de e så tragiskt då sådant här händer.. och dehär är andra gången innom ett år det hänt i min krets .. vi borde tänka på varandra o inse hur mycket vi borde bry oss om varandra ...

Att alla är viktiga och att vi älskar alla här i lilla stan så jätte mycket! .. hur sorgligt de än är , antar ja man måste gå vidare ...

3-4 bilder från linas hemma fest som var för 2 veckor sen lägger ja så småningom in åxå, och bild på den nya munkjackan ja köpt ! har den på mej just nu o den e sjukt mysig! från CARLINGS på rabatt pris! så fick den extra billigt, å sånt e ju kul! :)

dessutom har jag härgat håret.. svart och blått! men det har inte riktigt vilja ta åt sig färgen så hamnar bleka det pånytt ! och färga om..  Meeen det gör ingenting ! :)  bild på slutresultatet kommer efter reparationen! Haha :)

imorgon blir de Geografi prov, andra provet i provveckan.. fyfan.. aja önska mej lycka till.. ! Kram Gonatt!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback