free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

PRAO på Finnsement

Japp som rubriken säger har jag faktiskt varit på prao också! kom jag på att jag inte berättat , vi gick igenom fabriken ena dagen hur allt fungerar och sådär och vad männiksorna gör där typ, de som jobbar medmaskinerna , sedan åkte vi upp till ett högt högt toorn :D typ och man ser flera kilometer därifrån , enda till nåådendaal :D de ni! ;)

Andra dagen var vi i labben o gjorde massa prov ( tråkiit)

Även dehär bilderna tagen med telefon kamera






Otur med vädret bara . lr dimman tona upp mer o mer.. men ivarjefall man ser ju bra att dimman är kvar :)





Sista bilden! mer uppdateringar .. senare nu då ja kommer på.. lr imoorn! haha puss :) <3 hoppas ni gillade bilderna! jag tkr de är väldigt fint iaf! :)



Kommentarer
Postat av: Cami

men äh... det ser ju mkt vackrare ut me dimman ivf :D

2010-11-04 @ 20:04:29
URL: http://reminiscences.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback