free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

LADY GAGA resan med hotell

Hej allesammans! och till att börja med ska jag be så fruktansvert mycket om ursäkt för den dåliga uppdateringen! men min dator har vari på lagning! så har inte hafft möjlighet till att sätta in bilder och sådant! de kommer säkert ploppa upp lite tätare än vanligt inlägg nu åxå i och med att ni ska komma ifatt min vardag som den är just nu :)


här är ivarjefall "några" bilder från själva konserten! de va sjukt bra altså ! :) Egna videon laddar jag upp senare via youtube såfort ja fått ihop alla snuttar till en video :)  längst fram var jag och syrran! men ingen backstage grej , pga ladygagas team ändrat sig . aja så kan det gå. sjukt roligt var det ivarjefall! och en upplevelse!:) showen var som en hel stor uppslukande musikal med massor av dans och stora långa tal och massor rekvisita. Det kändes som man blev del av en religion.. häftigt! :) åh ja vill tillbaka till det ögonblicket! lr ögonblicken kanske ? hah :) Gaga tittade föresten på mej då hon sjöng ! de är sant hon böjde sig litte neråt mot publiken och tittade på tvillingsyrran och mej och log :D säkert för vi liknade varandra :D :DD de va coolt :D haha :)


Här sitter vi på en bänk på Åbo tågstation och väntar på att tåget skall komma ! :)




Jag tyckte de va lite sådär småtråkigt o sitta där kan man väl säga :D Mimmi tog fotografiet o blää va ja käka chips o had tråkigt ! :D haha :) tard :D



Sen sa ja åt mimmi att hon också skulle vara på bild! så sa jag grimasera! så gjorde hon såhär! :D




Dethär var vårt hotell rum! de känndes lyxigare än vad det ser ut på bild :D






min o mimmis säng :D den va bekväm!




Haha massa saker omkring  :D Vi va inte såå städiga av oss :D




Haha wc:n :D vet it ja fota nu allt bara , tyvärr med min dåliga telefon kvalite doock.. :D


Spegel spegel på väggen däär .. den va stooooorr :D


Lady Gagas bästa vän! Lady starlight som förbands artist före förbandet :D visste ni hon och gaga uppträdde me stripp/sång/ dans som unga ihop? på krogar ? då som gaga mer o mer blev känd ? synd att inte starlight hade samma tur som gaga! :) hon dansade coolt :)




Semi Precious Weapons

Bra förband! jätte hålligång! de inspelade låtarna är mycket sämre .. ja har föresten deras T-skjorta och autografer och en bild med bandet :) de kan få ett eget inlägg senare :D






:) de va no såå rooooligt dedär! :D




Äntligen! en timme försenad va de äntligen Gaga! har inte bilder genast från början inte heller på ALLA klänningar o dräkter hon hade .. men som sagt har jag filmat mer så ni får en video med alla snuttar :D  men joo de va sjukt roligt iaf! :) hon va dessutom nästan helt framför oss helatiden , man faktiskt förstod hej dedär e gaga ja kan nästan röra henne :D




gaggaaa :)






paparazzi




just dance









dANCE IN THE dARK



Bad romance









endera just före de hela började ? lr just då allting var slut ? jag minns faktiskt inte men de visade på dendär duken alltid något då den åkte ned medan gaga böt kläder! samma sak som "kronan" i taket dne åkte ner på gaga en gång då hon var på sin " catwalk" under den blev hon sedan en baldrottning med en helt makalösklänning! verkligen fin! :) turnen heter föresten  the monster ball :) 


Rummet 611 var vårt o de va dags att vinka hejdå morgonen efter! :)



träffade en kompis, som kom å nästan åt från handen , han gilla mitt wienerbröd tror ja :D




kommer inte tåget snart? NEJ! försenat en TIMME! gissa om vi frös.. det började dessutom komma regn sedan .. inte kul alls...




men ja tåget hem till åbo för att sedan ta  bussen  hem till pargas <3

Slutet gott allting gott! :)


mera bilder o sånt kommer såfort ja fått allt till datorn ! :) som sagt blir de tätt me nya inlägg nu! :) pus på er! :)



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback