free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Dingelidingeli




Cause we live and we die
I do whatever I like
Life is now, so let's try
To live our whole life out
And it starts now    -v-

jeeee <3 imoron får ja träffa min underbara joz igen! Provveckorna håller oss åtskilda *gråter en skvätt* men imoron e de ny period å ja ser henne igen jee <3 saknar min stumprumppa<3
Hum va annat ska ja berätta , Jo! ja är på så jäävla bra humör ;) ska städa klädskåpet nu åxå tror ja så får ja de shnyggt o vackert , kanske tar kort på det efteråt så ni får se.. kanske ... om jag orkar börja städa det ..  hah ;) men joo så är det ibland.. dåå fisken är på land.. tycker ni föresten ja borde ha en frågestund? Okej , sen är ju det ett litet problem INGEN typ läser bloggen så kanske de e lite pluss minus noll där.. men de hade varit skitroligt om ni skickat 10000 frågor hit och jag skulle få svara ..  aja puss på er o sprid bloggen e ni gulliga <3 för visst e ja er favoritblogg *skratt* nu ska ja sluta fåna mig och ljuga massa skit...

hejdå! ;D



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback