free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

fuck my life

Jag bara hatar hatar hatar dehär
mitt liv dvs , lr hatar jag pappa lr familjen?
jag vet egenligen inte i vilke fall som helst är hela skiten fucked up, så jävla upp åt kukhuvudet att fyfan
inegnting ska fungera då man inte är hemma och ingenting är okej så länge man gör å sitt eget vis nej allt ska va på ett visst vis och allt ska fungera som det enda rätta ...
du får inte ha en skildåsikt för den är fel och förklaringar e alltid bortförklaringar ingen skilna hur du försöker

och du får inte skvallra , trotts att det du säger är sant och saken i fråga inte alls va ditt fel

lr liknande fyfan säger ja bara fyfan ..

ja är helvete 18 hur ska ja nånsin kunna fokusera på mitt studerande om ja aldrig får tid att göra de då ja tydligen ska fungera som all sysslare hemma ? och när ska jag göra nå annat än jobb och skola?  om ja sen på nått vidunder frå tid med det? -aldrig- om pappa ska få bestämma, för de fick inte han heller före han flytta hemifrån , och därför ha de blivi " folk av honom" åxå.. fyfan han kan ta sina jävla principer och stoppa dem nånstans! fyfan ja är sur helvete åxå..

dessutom har ja fått så jävla svåra kurser i läseordningen nu åxå.. skolan kmr så mkt bara att gå åt helvete .. fan ja vill bara dö



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback