free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Nu vill jag ha er åsikt

klicka på bilden!  ( välj inte endast härifrån hitta gärna NYA oxå:) )

NU mina vänner och ovänner, nu ska ni kommentera som tokingar o länka massa frisyrer o färger för ja e lite tudelad om hur jag ska laga håret , vill helst behålla längden ja har nu , men uppklippningar e välkommna , bara man inte tar bort längden , förstår ni? ( lr så får ni mej att ändra den åsikten? ) funderar sätta mitt hår svart igen som sagt men bläddrade just bilder och började fundera , ska ja verkligen det?  inte grönt lr lila då (haha ;) ) ? nej men seriöst nu vill ja ha era åsikter om hur jag ska ha det! :) öppen för allt och älskar GALNA frisyrer så, fantasii så de bara skiner om det thank youu! :)

hum bilden e ett litet dåligt kollage om hur olika frillor ja hafft :D

PUSS , kommentera nu?





Kommentarer
Postat av: floyd

mörkrött e fint! :)

2010-10-03 @ 17:01:15
Postat av: Linda

jag tycker du skulle kunna lägga till några riktigt gyllenblonda slingor i håret? Eller bara topparna? Så får det lixom kontrast? :) jag lovar, det ändrar sjukt mycke! Skulle vara coolt att se dej med nåt sånt. :)

2010-10-03 @ 17:07:12
URL: http://lifeofblups.devote.se
Postat av: Viveca

du sir hetast ut på bilden längst upp ti höger :D

2010-10-03 @ 17:10:57
URL: http://vivecanabb.blogg.se/
Postat av: Nette

Längst ner till höger!:)

2010-10-03 @ 17:11:25
Postat av: Jessica

Ja gillar domdär till höger, tycler du sku kunna klippa någå i den stilen, passar dej jättebra :)

2010-10-03 @ 17:16:17
Postat av: Sanny

högst upp nästlägst till höger eller va man ska seja :) du passar bra me sådär mörkbrunt å pannlugg e sött :)

2010-10-03 @ 17:23:39
URL: http://sannyrebecka.ratata.fi
Postat av: wilhelm gustafsson

Hej, jag tycker att du borde färga ditt fina hår blont:) ja tycker de e jätte fint när flickor har lånngt blont hår:) de e gullit du skulle verkligen passa:) XOXO willo<3

2010-10-03 @ 17:26:58
Postat av: Cami

jag tkr att du skulle passa i nånslags mörk röd/kopparaktig färg, lite svårt att förklara men lite liknande som på bilden längst uppe till höger. Du har tjockt hår och jag tycker att de e jättefint när de e uppklippt! Om du vill göra nåt annorlunda så gör sidecut med ett par cm långt hår, det blir jävtte fint speciellt med uppklippt hår :D

2010-10-03 @ 20:07:11
URL: http://reminiscences.blogg.se/
Postat av: Laura

älskar färgen längst till höger! o sen sku sidecut vara coolt, o de sku säkert passa dej oxå :)

2010-10-03 @ 20:18:03
URL: http://pinkpaper.blogg.se/
Postat av: Nemi

Helt klart bilden högst upp till höger, samma som du har i bloggen. Jättefiiin!! muaaa

2010-10-04 @ 15:56:34
Postat av: Nemi

Vad du än gör klipp det inte kort!!!

2010-10-04 @ 16:01:42



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback