free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

omg rädda mej härifrån?

Ja har så tråkigt så jag dör , om det inte vore för min kära hälsolära bok som ja ska läsa ...skulle jag vilja party som fan , riktigt festa me massa människor , och va social och typ bara släppa loss , bli galen! sminka sig fint o klä sig riktigt najs för en gångs skull, faan de sku va kul.. men ne satan så ska man bo såhär jävla in åt skogen i ett ruttet pargas så de inte händer nått ... sku man nu ens slippa in ti pubben *suck*


Sen då ja e 18 ska ja satan aldrig sitta hemma såhär.. utan ute helatiden... okej.. hur nu de ska gå till.. då de nu inte finns nå å gö.. men nåjå.. whatevah .. inte länge kvar nu iaf! Sblir det min underbara piercing åxå <33 ikk! o kort efter säkert en till och seeen efter d nån tatska :) måste lämna ryggen fri bara så min vänskaps tattoo me joz har platsen kvar bara ;)

Hum flumm, ja har seriöst så starkt party suug att de riktigt .. ääh tar död på mig!!

*  I'm falling in love with your favourite song
I'm gonna sing it all night long
I'm gonna dance with somebody
Dance with somebody
Dance, dance, dance*


skriver mer senare tror jag , puss!





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback