free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

stigit upp och varit duktig

Hejjjssan! Vaknade halv 11 idag ( de e faktiskt tidit för att vara jag! ;) )  och det första jag gör innan jag äter och blabla är att jag hjälper till med lite av veden som ska bäras in, pappa hade redan börjat  lite med det hela men jag hjälpte till, ska ta de sista senare,  Har dessutom plockat trädgården tom på äppel (dåliga) och kastat ut det på åkrarna där farmor bor, sen plockade vi vinter frukt (äppelfortfarande ;)) för att kunna äta dem i vinter i stora kartonger korgar och lådor och de va jobbit för man måste stå på stege och plocka ett för ett för dom inte ska slå i någonstans, de blev 3 stora kartonger, resten lät vi va kvar i trädet och jaaa va ha ja mer gjort?
Jo! sen åt ja ju någonting såklart! Så ja åt rostbröd med ost gurka o paprika! de va namii :) sen,.. ja va gjord ja sen? inte mycket nu sitter ja här vid datorn ska kolla runt lite va som hänt i den sociala världen (facebook haha ).

tänkte klistra upp ett par skor ja vill ha från dinsko ( högklackade finskor) men hittade dem inte på deras hemsida, buu för deet ...


Igår kom rätt personer vidare i idol föresten , yeah (Y) haha , Elin e med i en av de 11 i fredagsfinalerna nu så allt e i sin ordning , nu får vi bara hålla tummarna då :)

skriver nå vettigt senare , puss!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback