free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Nu vill jag ha ett ärligt svar varför du mina fjädrar tar....

Nu vill jag ha ett ärligt svar
varför du mina fjädrar tar.
Varför nobbar du mig i ett kör
det du med dom andra hönsen gör.
Tuppen svarade smått generat:
Du, jag älskar dig passionerat.
Allt du ber om det skall du få
men jag vill ha dig naken då!

iih ;) hah sån fiilis har jag idag !

Ett inlägg om hela veckoslutet! varsegoda!! :)



-FREDAG-



Lazze tyckte det var okej att sova tvärs över min säng på rygg bland med alla kläder då jag vek byk... gullnosen!<3




Lina blev ett super duper farligt spindel-monster! hahahah x''D sötaste<3


Haha finaste vänner man kan ha!<3  joz o lina på bilden , vi fånade oss medan vi väntade på att nästa lektion skulle börja!




hihih vibbliish skulle gifta sig med min hund! hon är dessutom tik *Ojjdå* hahah<33



jag ser totalt retarded ut ... men iiih världens bästa viveca kom på besöök min vibbliish<3 hur längesen va de vi sågs IRL? över ett år typ!!! guud de va najs o ses igen saknar dig redan sötiz!



En till totalt jätte tillgjord bild på världens finaste viveca o jag! haha altså.. ja ska inte bli modell! de e en sak som är säkert , men du e söt stumppan min! MOSHAKA!<33



grisar är vi allihopa? allihopa, allihopa? (8)




Micke och Alvar kom dessutom med och kollade IDOL ! så vi drack någon öl och åt gott! sen sjöng vi lite , riktigt najs! :)






-LÖRDAG-



Var till åbo heladagen köpte då detta , inte så mkt .. men ack va pengar går åt för det! köpte dessutom en  present åt marlene färdigt , trotts hon inte fyller än , men iaf , ja tror d ble bra :)  är föresten kär i mina spets/stjärn under byxor phaha dom är så söta! :)) sen äntligen har ja ny foundation , så nu kan ja täcka mitt fula face *muahaha* .... *cp*

kvällen ble d  bio , heldag me världens bästa twin<3 helt slut då vi kom hem kring 10 , puust!







-
SÖNDAG-


åkte till farmor för att ta upp båten och lite sånt , vackert vääder va det o skönt! sen ble de skitkallt och blååst :( men mysigt iaf då farmor kokade kaffe o bjöd på smörgås och bulla :)

bild ut på en av åkrarna :) lite över redigerad .. heehee ..





haha är det bara jag som är pervers, lr skrattar du lika mkt som jag gjorde då jag rev upp denna från morotslandet, phaha jävlar viken dum morot! , morötter?


Haha vi hittade 2 ihopväxta morötter , haha va naturen kan grejja saker...



haha är det bara jag som tkr detta är grymt roligt?




Farmors hus fotograferat från stranden upp mot huset (baksidan kan man väl säga? )


farmors fina hs ån ovan sidan!



mitt favorit äppelträd hos farmor!



min favorit äppel sort hos farmor!


Lazze är på äventyr med lotta , min minsta syrra,  han gillar åka cykelkorg hah <33


komisk bild hah , vi försöker få upp vår båt (inte den pluttiga i bakgrunden) på land, men det är inte speciellt mkt vatten såå de va svåårt!


Men till slut fick vi upp båten ,efter et bra tags kämppande, men att rengöra bottnet var mkt jobbigare!






Och då vi kom hem bakade mimmih pizza<3 bästastre syrran ever ;)  <3 och ooh va goo den vaar!





ih nu ork ja it skriva mer , min skärm till datan är sönder , är tvungen hålla i den helatiden i ett visst läge så allt ska fungera ..(laptop) ajjajj min arm.. mjölksyra påvääg...


Puss mina små vänner vi hörs snart igen pussar!



Kommentarer
Postat av: gabbe

hahaahhahahhahha vittu dendär moroten va bra :D ylläri att jag tkt de men nåjo :D

2010-10-11 @ 16:47:01
URL: http://gabbyyk.devote.se
Postat av: FINI

haha dom där morötterna va balla.. haha

2010-10-21 @ 17:15:29
URL: http://fini.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback