free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

"I like piercings, dyed hair, tight jeans, nightmares, ice cream, bright things, I love it when you bite me"

-rubriken är en random låt jag hitta just-

Jag trodde inte sånthär existerade i småstäder, helt sjukt, de dumma är att man känner sig rätt hemma, det är såhär det ska vara , att skvallra runt är vardag att höra strunt är något man gör i barnsbensålder, och att leva i de strunt man hör är rena barnleken, och jag gillar det

Hoppas dock inte världen blir en enda sås av tankar handlingar och okunnighet och ovishet osmarthet och olycka.. det skulle inte bli något bra i slutendan ivarjefall...
Jag önskadr dessutom jag hade någon som förstod mig lite bättre med mitt tänkande, om världen och allt, jag är inte så stark ensam, klagande gör inte saken bättre ..
Jag blev lärd en gång att man lär sig av sina misstag... men då är frågan.. om jag inte får göra dem , misstagen,  när ska jag lära mig av dem isåfall?
Därför tänker jag hinna göra så mkt misstag jag bara kan i mitt liv ( om vi överdriver aningen) tills jag dör att jag åtminstånde lär mig någonting, kanske till och med fler saker fler gånger. Det kan nog behövas.
Då kommer jag ju kunnig till nästa stadie av livet ivarjefall, det är väl inte så dumt?

Nej fast det är ju klart , ska man gå omkring å tissla o tassla sådär med adjektiv som okunnig osmart och ovishet.. kan inte livet bli värdsligt roligt, inte heller intresant lr njutbart .. eller kan det?

Jag tror det kan, bara man tar det med måtta , och sedan lär sig..

Min stora syster sa en gång till mig att " Bra saker faller i bitar , för att kunna byggas upp till någonting bättre" och jag tror på det ( förlåt för jag inte kommer ihåg exakt d du sa, men budskapet e detsamma! )

i vilke fall som helst stämmer det säkert.. jag tror på det..
puss <3





" Människor kan ändra" " Du kan aldrig gissa vad" " Det är sant"



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback