free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Let's go all the way tonight ,No regrets, just love

You think I'm pretty
Without any make-up on
You think I'm funny
When I tell the puch line wrong
I know you get me
So I'll let my walls come down, down



iiik den låten såå på hjärnan dessutom passar den bra till läget som det är nu tkr jag , HUm imorgon Åbo igen i guess as usual nuförtiden , helt underbart , först shopping , hum sedan blir det kompisar upp till öronen och mys hoss Lina <3 Om vi inte far på bio? vi har inte bestämmt oss än? aja något sånt .

Veckan har varit sjuk stressad, därför jag inte bloggat heller, datorn har inte varit igång och jag har inte varit hemma (lite av båda) så det har inte blivit av! men ja nu sitter jag här ock jollrar lite strunt igen om de nu är  nån som läser denhär skiten haha ;) puss på dig isåfall! :) Iaf så veckan har varit stressig har inte haft nåra prov än men det blir nästa vecka provveckan så då blir de plugga sjuukt mkt.. annars har inget spännande hänt , mest bara det vanliga ska nog blogga något ordentligt på lördag o en massa fotografier , fast de är fula , haha! lovar er! :D


nu har jag inte mer strunt att skriva , behöver borsta håret och sånt, duschade just , hum, aja baii!!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback