free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

like there's no tomorrow

Hejj bloggläsare jag vet ja e såå dålig på att skriva på veckosluten! jag yrar omkring alldeles för mkt!  Ja men igår  var det först ut och äta med min finaste Joz<3 och sedan var vi på bio! och såg Resident Evil- Afterlife den var faktiskt väldigt bra! trodde inte det , men den var verkligen bra! och sedan bar det av till MAts , med några vänner och ja tog nån öl o någon cider , hum ganska flum, sen hände inte så mkt mer men de va faktiskt roligt det åxå (A) sedan kom jag hem från Åbo idag på morgon/dagen, sedan sökte pappa mej från malmen med båten och så hälsade vi på fammo min , och ja åt äppelkaka och drack kaffe , då vi kom hem var jag så slut så jag nästan somnade en timme senare åt jag och ja nu ha jag inte gjort mkt mer än duschat och pratat i telefon och sånt yrande typ, men ja najs veckoslut ivarjefall hänt massor , i lööv it slänger in några fula bilder från igår också ,  iih haha  ja ba älskar att va i åbo.. pappa får säga va han vill men lanttis lolla blir ja inttee! första bilden e annars från stan , Joz och jag såg någon bildat ett hjärta av löv på en vägg , konst tkr jag! och ja , va fint de såg ut! :) andra e mitt o Joz glas fler blir de it för dom var så fula, phaha <3 Nu ska jag dock sova strax! ny dag imorgon och jag är riktigt motiverad, jag börjar trotts allt först 10 imrn iaf.. Puss hej o Gonatt!





Kommentarer
Postat av: Martina

du har också blogg! :)))

2010-09-21 @ 00:01:48
URL: http://mangoow.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback