free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

OMG

Jag fattar inte hur jag ska hinna ha ett liv och orka leva samtidigt? jag vet att det inte går ihop detdär 2, men vet ni vad? Jag är så stressad så jag stressar sönder, hur skall jag end kunna någonsin läsa ordentligt min skolgång? och sådant ? Om jag inte ens har tid att göra läxor en vanlig tisdag? ... O ja , Igår var inte mycket
bättre , ojj ojj, vet ni vad föresten ja höll på att svimma ca 20 gånger underdagens skoldag , lite småkonstigt har jag mått dessutom, undrar vad som händer? har aldrig svimmat i mitt liv och idag har jag varit yrare än någonsin.

Hum annars händer det inget speciellt jag kommer inte blogga så mkt antagligen nu frammåt för Provveckan kommer imot, så det blir att plugga som faan .. hum sen så typ Idol kom på tv nyss , som vanligt sjukt bra , väldigt nyfiken på vem dom släpper vidare bara , men joo annars allting najs ..

ska skriva lite hälsokunskap nu , o förlåt för detta über tråkiga inlägg jag ska bättra mej då jag har tid, Puss o Gonatt!



Kommentarer
Postat av: Nemi

1. Köp ett graviditetstest

2. Se mindre pa TV

3. Andas

4. Sov

5. Koncentrera dig

6. You can do it ;)



Love you! Puss!

2010-09-28 @ 18:27:02



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback