free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

autch va dåligt

Hejjssan! Sitter just nu på skolans datorer och tänkte snabb blogga innan jag ska börja traska hemmåt (märkte dessutom att jag har ett stort hål i mina skor och där är fullt med vattenpölar där ute så jag kommer vara dyblöt då ja är hemma , mysigt <3 )

Mhhr .. finska prov imorgon dessutom så argh de kommer gå riktigt dåligt !
jag bara känner det på mig .. usch usch usch ... mmåste se om jag får victor att komma över till mig så jag blir på bättre humör ...

Dessutom var det otroligt vackert vårväder igår, solen sken och allt var såå vackert... ! Och idag är det grått och regningt igen .... suck var är sommaren säger jag bara?

Här är iaf en bild från We Heart It som jag tyckte var sååå vårig så här får ni den! :)




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback