free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

eehm.. back on track!

altså ja e såå ledsen för den USLA bloggningen , det har hänt så sjukt mycket nu dehär dagarna , och sen har jag varit sjuk! såå jag ha bara inte haft inspiration och skriva , nu är det provvecka så de kommer nog bli lite småglest med inlägg nu också, men till fredagen borde det bli bättre!  nu klistrar ja in massabilder från det tid jag inte bloggat och skriver lite förklaringar :) :) 



Lazze Kissen myste med mig då jag va sjuk! :) Det var riktigt som han förstod att jag inte mådde så bra , sen lade han sig ner och värmde mig :) <3 Såå sööt :)




Sen städade jag klädskåpet här om dagen! nu hittar jag mina kläder igen! :) (Y)



En till bild på klädskåpet! :)





Sen försökte jag fotografera mitt lila hår här en dag , men bilderna blev inte så bra , färgen är nästan helt urtvättad redan (R.I.P. lila hår <3 )




Sen bar det ut på fest häromkvällen , Dana blev 18 år , finaste prinsessan själv!  <3 Träffade mycket nytt folk och det var faktiskt riktigt roligt! har inte speciellt många bilder från kvällen dock! :)

P.S "Tatueringen" är inte äkta min lillasyster ville sätta en på mig så ja lät henne leka "tattoostudio" lite grann :) Men fint är det ju! 




Söööt Emma! :)



Dricka dracka meera dricka ... 

föresten vinglaset me öl e mitt , haha (Y)



POSE! fogel och kiira! :)



Sista bilden från den kvällen,  Emma & Kiira @ Danas ! :)





Sen har jag gått och blivit kär nu i allting och som i en saga tog det inte länge innan man inte var singel mer!
5.3 blev det vi 2 :) ( joo jag vet 1 månadsdag imorgon! :) )
Och ja e sååå lyckli :) <3

Bilden kom dock till då jag hade tråkigt en kväll, hehe <3



Mitt i det vackra vår vädret kom det en snöstorm och plötsligt var allt täckt med snö igen , bilden tog jag då jag gick hem från skolan :) de var faktiskt lite kallt den dagen  :S







Sen fyllde prinsessorna Malin och Lina 18 år !! och det blev festande hos frida :)
Har tyvärr inga bilder på födis flickorna på samma bild , synd nog! 
De va Masquerade tema!


Frida  & Joz ! Så fina såå! 



Joz:s mask! 



Lite småprat i köksbordet! 

Teresa ville dock vara lite löjlig , haha såå sööt <3




Teresa & Malin  <3




Sen fyllde min faster åår! och det blev tåårta och annat gott! Namnam! 




Tom kaffekopp, är en ledsen kaffekopp.... 





Hade inte sett denna klocka hänga hemma hos dem förut , tyckte den var så fin att jag fotograferade den så ni också kunde se den! jag vill också ha en sådan! :))




Och sen hade jag idag trolle mitt på besöök <3 Finaste i världen , iih va jag älskar dig <3



MIN Victor <3



Höhö okej , lite skyldig till denna markering, men vad fint de blev! De e då altså vickes arm hah :) 




Nåjååå de va väl allt för detta inlägg ska va bättre på att blogga i fortsättningen! Men jo annars var det allt för mig idag , nu ska jag sova så jag gör bra ifrån mej på mitt muntliga engelska prov imorgon! kram!







Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback