free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Fortfarande i skolan

Hej allesammans! Mjo sitter än i skolan trotts att jag slutat för ett bra tag sedan , väntar på att syrran min skall sluta hon också så ska vi tillsammans cykla hem sedan :) Träffade Victor för bara några minuter sedan vi var ute i solen och chillade lite, han hade gymppa men de hade inte speciellt mycket att göra så han satt i gräset med mig istället :) uppskattades! :)

Nu är jag dock vrål hungrig! Jag skulle nästan kunna mörda för en portion av pappas maletköttfärssås och pasta! .. (med lite majs och ost<3) MMH!
ja vet att det väntar på mej där hemma så ska strax börja dra mig hemmåt , men ja ville bara blogga något fånigt först! Haha :) Victor kommer dessutom kanske till mig idag , men vi får se , måste få rummet lite uppstädat och så också, hum, aja det ordnar sig! Men nu skall jag kolla facebook:en min och sedan tar jag cykeln och trampar hemmåt!


Sköt om er ! Och ha en helt fantastiks dag! :)
Bloggar kanske något senare, kram!





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback