free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

gääässp

hejjssan allesammans! kom just hem från en dansföreställning som en kompis till mig och en annan har gjort koreografin till! det var beskrivet som "den typiska kärleksagan, denna gång utan ord" det var jätte bra gjort och alla dansade väldigt bra! Är sååå glad över att jag gick och tittade, såå bra! :) somethin' stupid hette föreställningen.  Annat som hänt idag då? inte mycket egentligen, ska nu ta o försöka göra lite läxor sen sova, är verkligen helt slut av all skola *Puust* 

Se tillexempel vad jag ska läsa nu på ungefär en månad lite mer ! 3 hela böcker! de är inte klokt.. en i modersmål, en i finska , och en i engelskan... suck* aja sånt är det ibland! Överlever gör ja väl..
Nej nu är ja inspirationslös , bloggar mer imorgon eller något , kram på er! 




Här är bild på två fjantar som jag hade med mig som sällskap på dansföreställningen,haha , ja ni kunde säkert lista ut Lina & Joz skulle hänga med på ett hörn , älskar er mina flickor små <3 




Victoria tycker inte om skolan precis .. inte fullt i positionerna heller ...








Titta föresten hur vägen ser ut hem till mig, detta är vad som finns på ena sidan av vägen då man går till mig från skolan , ca 3 kilometer , alltså.. får man kalla detta insjö? *haha*



Kommentarer
Postat av: lina

svält skulle jag vilja läsa :)

2011-04-19 @ 15:31:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback