free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

godmorgonvärlden

Hej bloggen! Dagen har börjat riktigt eländigt jag vet inte vart jag skall ta vägen , dittan och dattan har hänt och jag känner mig ungefär lika glad som en fisk på torra land - som ligger där för att dö .......
Fy helvete vad de finns mycket känslor då man känner efter ...
Önskar jag bara kunde göra om vissa saker , göra så de ordnar sig ..
göra någon stolt
istället för att alltid lyckas vara svarta fåret, som inte duger till något

fan att jag lyckas , jämt


Bloggar senare idag något tag mer anatgligen , om inte om något annat så om något av ämnena i listan som jag inte har behandlat än , men ja sånt ,sånt händer väl idag ...

sen kan jag bara säga att det är grått ute och regnar ...

FML






Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback