free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

hittade några till

Hejssan, ja hitta 2 bilder till jag hade tänkt mej publisera ,  eller så var planen helatidne så kunde ju inte annat än fixa till så det gick rätt till,  Det jag tänkte berätta var att Jag och Vicke såg 2 humlor, 1 cirtonfjäril och 1 nässelfjäril på lördagen , de är verkligen vår i luften nuuuu , nog för jag redan sa det  men ja blir så glad då jag tänker på det , snart är det SOMMAR!




Dendär ena humlan tyckte om en krokus 





Och denhär bilden är från idag då jag åt fruckost , katten min trodde han var med i Lejon kungen då han tittade ut över fåglarna och gården, han ser ganska stolt ut... (med sin tjoocka päls.. o sin man, haha :D )
*lejonkungen musik*

*facepalm*





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback