free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Igår och Idag

Godagens mina vänner, jag är heelt slut idag , det har inte hänt speciellt mycket , men så är det ivarjefall. Hostar gör jag också så jag tror mina lungor kommer hoppa ur bröstet på mig snart ...
Sedan så har jag slutat klockan 1 från skolan idag vi hade bara 2 föreläsningar idag , sedan slutade vi , det var inte speciellt intressant tycker jag ... 

Nu är det småsoligt ute men det var full storm och duggregn för braa någon timme sen, då gick jag hem från skolan, fysjutton va kallt det var , aja nu får vi hoppas jag inte blir sjuk bara , dvs mer än vad jag redan är :)

hum nu kommer de mest lite bilder från både idag och igår , igår bloggade jag inte för jag städade heladagen o sedan tog jag det lungt , sedan var det sovdags för mig så jag orkade inte blogga, men mjo, det kanske inte gjorde nått? 

Bild på mej påväg till skolan igår morgon, färgerna va så fina bara därför ja ville klistra in den , haha , ja ser ganska trött ut.. :)









Victor  ( <3 )  och Mimmi, och Annu , vi to promenad i vackervädret



Vi gick till stranden :)




Fjant













Chill att PKP , Wilhelmina och Lina åt och vi var alla där för det var sjukt kallt ute duggregn och rusk! usch! :) Sen skulle Lina övningsköra med bilskolan och ville inte vänta ensam så 2 flugor i en smäll! :) sen sååå beställde syrran tid till kosmetologen också! :)







mimmulih




Lina , så söt så!




Sen så har jag fått min nya stav idag så ja kunde byta piercingen igen! :)





Har någon varit uppmärksam har ni sätt jag haft ett annat smycke i nu medans jag väntade på den nya staven , den i plast jag hade förut gick sönder, den hölls inte i så jaa.. de blev att köpa nytt och ja ville ju inte de skulle växa fast! :) 




Så böt man tilbaka till den vanliga kulan med ny stav! 






och det var vad jag hade att säga för stunden det kommer kanske någotmer upp senare ! Ha nu en alldeles fantastisk Onsdag! :D Ps. Solen skiner här nu igen <3 




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback