free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

jag idag- i en lite dagen-efter-fix look

Hejjssan alla läsare! ooh ja är såå tröt! 
Idag har et hänt mycket här hemma hoss oss! Pappa har haft kalas och jag har städat och gjort lite skolarbeten och jaa.. sånt ! Puust! Har med andra ord inte gjort annat än kastat upp håret i en knut och dragit på mej en sjal idag i all hast inte mycket överloppstid till att fixa sej , nej icke sa nicke ..! detta blev resultatet .. hum...
Dessutom har jag en vääldans ont i både mage och huvud , ingenting hjälper ? iik va gör man då?
hum aja , sånt är det ibland..
Tänke också meddela jag inte bloggat idag pga att jag haft så mycket att göra! men lite bilder både från igår och idag kommer kanske upp i ett inlägg efter dethär beror på hur snabb min dator är på att ladda in dem i inläggen , men jo det var allt för stunden , kram på er! hoppas ni haft ett lika bra veckoslut som jag haft! 

ps. Snart är påsken här ! 
har ni fått något påskägg redan?




Victoria så trött med cam kvalite , fint inte sant? haha ..



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback