free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

puuust

Hej ! Idag har det varit dagsverk och jag har krattat gården fixat i rabatterna och städat huset, najs ! Nä de var faktiskt skönt till en början att röra på sig ute och så men efter 2 timmars krattning började det hela bli ganska långtråkigt... sedan måste man ju bära de 15 högarna med löv iväg till komposten också, inget jag rekomenderar ... de är tungt...

Annars blir det  väl rätt rolig dag idag , bara jag dragit mig iväg till duschen och fixat mig , skall yra med Heidi ute o se vad vi hittar på sedan kommer väl kanske victor till mig senare idag, vi får se, who knows , jag ska iaf försöka vara på lite bättre humör , håller på o tappa nerverna med syrran här hemma , den yngsta altså, gaah! jag kan väl trösta mig med att hennes fjortis ålder går väl över så småningom *hoppas*

Kram På Er , Vi hörs snart igen!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback