free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Såhär mycket har vi då kvar att behandla...

Mjoo , lyckades hitta min lista igen , kanske jag bara borde ta tag i detta o göra den klar? 

Dag 11-såhär svarar jag i telefon
Dag 12-det här åt jag idag
Dag 13-mina drömmar 
Dag 14-min favorit födelsedag
Dag 15-mina allra största rädslor
Dag 16-min favoritplats
Dag 17-det här saknar jag
Dag 18-det här får mig att gråta
Dag 19-det här får mig att må bättre
Dag 20-det här gör mig upprörd 
Dag 21-min dag 
Dag 22-detta ångrar jag 
Dag 23-den här månaden 
Dag 24-min galna humor 
Dag 25-det läskigaste som någonsin hänt mig 
Dag 26-vad jag önskar mig just nu 
Dag 27-Facebook 
Dag 28-mina djur
Dag 29-mitt drömhus 
Dag 30-min drömkille
Dag 31-vad är kärlek?
Dag 32-ett ögonblick jag minns bra
Dag 33-imin handväska finns det...
Dag 34-det här skall jag bli då jag blir stor
Dag 35-den här veckan
Dag 36-mina starka sidor
Dag 37-mitt favoritminne
Dag38-Jag älskar att..
Dag39-Favorit lista
Dag40-tillbaka blick på 2o10


Cool bild






Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback