free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

save a horse, ride a cowboy

Hittade denna lista och ville göra den     *ÄLSKAR listor * hihihi


PERSONLIGT
Namn: Victoria
Födelsedag: 23.11
Hemstad: Pargas  
Ögonfärg: blå-grön-grå-bruna :))
Hårfärg: Väldigt oliak på när du träffar mig oftast har jag svart , men för stunden är det lila!
Längd: 154.. kanske ?
Högerhänt/Vänsterhänt: Höger ;)
Stjärntecken: Skytten
Skostorlek: 35-36-37 beror på skor!
Är dina föräldrar skilda: Yepp
Rädslor: Mörkrädd, och räddsla för att bli övergiven har jag, så tkr om då ja känner mig älskad :)


FAVORIT
Färg: Svart
Mat: All god mat , men ribbss slår allt ... nästan!
Sport: beror på humör :)
Glass: vanilj , lr gräddtoffe!
Godis: choklad.. kanske?
Affär: Hum, CARLINGS isådanafall
Tuggummi: Tuggummi addicted tuggaar allt <3
Helgdag: Fredag då finns hela veckoslutet framför en!
Årstid: Alla! de finns fördel med allesammans :)

VÄNNER OCH LIVET
Vem av dina vänner är mest lik dig: Joz och Lina 
Vem är mest högljudd: .. jag?
Vad får dig mest att skratta: Lina och Joz ( så jag gråter ofta haha )
Vem har du känt längst: oj oj svår fråga .... alla från lågstadiet , annars gabriella väl?
Vem är blygast: Joz säkert
Bästa känslan: Då jag känner mej älskad och lycklig!
Värsta känslan: Efter svek
Vart vill du bo i framtiden: .. Där jag trivs :D

Nu orkar jag inte fylla i mer ... gör resten kanske senare .. dessutom fungerar inte "klistra in" av någon märklig orsak....

kram gonatt!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback