free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

tell me it's all right

Hej bloggen! :)
Maten var god på restaurangen och nu har jag haft en ganska tom dag men endå riktigt rolig, då jag kom hem kring klockan 3  skulle jag städa rummet men jag somnade och sov ganska länge , enda tills krisse väckte mig och han var ute och körde lite och tyckte jag skulle komma med, så ja , det gjorde jag .. så pratade vi massa strunt i några timmar och hörde på musik och ja.. sånt! :) sedan körde han hem mej igen till klockan 8 och då åt jag hemma för jag var utsvulten .. konstigt nog? ... och jaaa..  Nu har jag försökt städat rummet mitt men det blir inte precis bättre ..lr städigare alls.. hum.. kanske facebook har med den saken att göra ? 

aja sånt är det nu skall jag se på Glee och sedan sova antagligen , ny period i skolan imorgon! provvecka över , skönt! så ja , de var väl allt , bloggar något intressant imorgon istället, kram på er! :)



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback