free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Tomorrow comes to take me away

Hej mina trogna läsare , idag är det söndag och jag mår väl helt okej efter ett , ja , ett riktigt lyckat veckoslut om man ser över det hela med en nypa salt , längesen jag haft en såhär bra weekend , faktiskt ! Men mjo hoppas ni också haft det bra , jag har varken haft tid eller ork att blogga så mycket så det varit veckoslut , men hoppas ni överlevde , de kommer antagligen bli så de flesta veckoslut i framtiden , att ja passar på att göra något roligt och berättar om det i ett senare skede istället för att blogga just på fredag lördag .. :) 

Hum tänkte just nu klistra in riktigt några bilder bara av va ja nu fotograferat i mina äventyr detta veckoslut så , ja njut och ha en fin söndag! 

Ps. jag skall på kalas idag , kaffe o kex och tårta igen då med andra ord , nomnom :)




Tussilago , eller hästhov som det också heter :)  våren här! bilden tagen i fredags då jag var ute med hunden , senare hittade jag ett hav av tussilago , de var gult precis överallt , men då hade min telefon dött så ja kunde inte ta någon bild , men denna lilla knopp duger som bevis på att de är vår i luften! :)



Vacker måne på kvälls sidan av dagen, okej nattsidan... fotograferades då jag tog en cigg i vårmörkret :) verkligen fin himmel då också synd att de inte syns på fotografierna så bra :/





Sista bilden ja sätter in , dnhär är också från fredagen , rätt fin tycker jag!


Kort sagt har mitt veckoslut gått ut på att jag varit med Victor och med Heidi ute och yrat ... Inte mer kompliserat än så , men usch hu roligt de varit!  <3


Nuu mina vänner små skall jag ta och äta, klä mig lite mer ordentligt , än mjukisbyxor och ett linne , för snart skall jag och rösta till riksdagsval :) och sedan kalas som jag redan berättade .. kram på er !

Ps. Solen skiiner något förskräckligt varmt och vackert här idag ! hoppas det är sol hos er också!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback