free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Vår i luften

Hej alla glada och ledsna , nu får vi ju då hoppas majoriteten av er är glada , men ivarjefall! Åååh de har varit sådant ljuvligt väder idag! Riktig vårbomb! Har tillbringat heladagen enda sedan klockan 10 på förmiddagen på landet idag! Först hjälpte jag farmor laga mat (min farmor bor på landet) sedan stekte vi pannkakor! det var riktigt gott, ingen kan laga sådana som hon kan! :) 
Efter det städade jag och syrran pappas bil och tvättade den medan han böt till sommarringar på både farmors bil och våran. Efter det satt jag nästan helatiden och soolade och bara kände hur min hud sög i sig D-vitamin <3 det var riktigt vindstilla där jag satt och jag var tvungen att sitta utan jacka , så varmt var det! Pappa och syrran snickrade ihop 2 fågelholkar som de hängde upp medan jag latade mig , fina blev de också.  Bilder från dagen tänkte jag klistra in senare har inte riktigt tid just nu nämligen, jag ska nämligen fixa lite grejs och sedan blir det att gå och titta på då gulle victor ska spela med sitt band i kultursalen! 

Det är med andra ord tillställningen Destruction Of The Scene idag :)
det kommer spela 4 band totalt på konserten och 3 euro kostar det in. jag är nästan nervös ... jag vet inte varför jag är nervös ? Det är ju inte precis jag som skall stå där och sjunga .. aja bra kommer de gå för allihopa det är jag säker på! Vad skulle jag mer berätta än det då? Hum.. minns inte.. aja kommer säkert blogga något tag idag än... om det inte blir så att jag gör ett inlägg som omfattar denna kväll imorgon istället.... vi får se! 

Kram på er och hoppas ni också har solsken där ni är och att ni kan njuta av det! Nu skall vi njuta av lördagen , ha de bäst !


Bilden är från google



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback