free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Bilder från igår

Hej bloggen!
Idag tänkte ja som första inlägg nu här klockan 15:16 exakt , ( vaknade 1 och städat sen dess så har inte haft tid att blogga fören nu ) lägga in lite bilder från igår,  bland annat från då jag vart till Frida och åt Brownies och såg på vampire diaries! :))
och ja , sedan efter det tänkte jag lägga in några från de jag fotograferade igår! :)



Först gick jag och syrran för att mata Herbert , det är vår kompis familjs husdjur, eftersom familjen är på resa, Herbert är någon ekorre art.. liknar en blandning av ett marsvin och en ekorre ...tycker jag ...Han är iallafall söt! men har extremt höga piip ljud! :D



som sagt var syrran med, o ja haha hon grimaserar en aning här....




Sedan blev det att hälsa på hos Frida , hon hade bakat brownies , men dom var rätt kladdiga och mäktiga , men mmmh! vad gooda dom var! På bilden sitter syrran på facebook samtidigt hon äter .... mer koncentrerad på facebook än att äta dock..



Bilden på mig tog frida, dock är de kanske inte den finaste på mej man kan hitta .. helt klart .. haha ... men jag var nöjd och åt upp allt i ett naffs! mjölk och brownie <3 


NOMNOMNOM såhär gott tyckte jag det var *skratt*


Sedan satt vi och myyste och såg på VD! det var så myysigt så! :) och ooiih va stefan e snygg!





Syrrans och mina fötter på bordet .. myys <3





Sedan flätade frida in min pannlugg i håret! jag tyckte det blev så fint!  man ser dock min "jätte fina " utväxt väldigt bra nuförtiden .. hum kanske ja bode ta tag i problemet och färga håret snart igen....


Sedan var jag clown som vanligt  (haha livet skulle nog vara tråkigt utan mig! ) och hade klistermärket från bananen jag nyss ätit på näsan , haha, och syran åt mera brownies med grädde :)





som avslutning får ni en extremt söt bild på frida...

Bara för du e så jäkla snygg sötnos! 




mera blogg senare , helt fullsmäckad dag igen , suck*  Kram på er!




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback