free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Bö.

Altså... jag är verkligen ledsen över mitt rent sagt usla bloggande de senaste dagarna , altså tiden flyyger iväg? så jag hinner seriöst inte (det tar tusen år för min dator att komma på så ... lite därför också).. meeeen jag tänkte jag skulle klistra in lite bilder från det senaste dagarna ? ooch såå skriver ja lite kommentarer här och var såå jag gottgör mej lite grann ... hum .. jaa .. de e väl en helt okej ursäkt ? :)

hehe :D tycker jag iaf :) kommer nog blogga på kvällen/natten säkert något också , men ja .. de får vi se sen! Såå nuu ja njut av de fina bilderna *skratt* de är dålig 2megapixel-telefon kvalite allihop så haha hoppas i nu ser något (A)




Eeen ego bild på mig , hah :) bara för ja sir så smal ut på denna (A) ... seriöst ja borde ta tag i mitt motionerande lite.. de skulle vara helt bra om ja klarade av att cykla då sommaren kommer ? och så skulle jag kunna få tillbaka min bikini-kropp... hum... skärpning! :D






UUuunderbara Lazze min gillade att sova rakt på mina saker , iaf nästan, medans jag både bloggade och läste på prov :) voi liite va han e gullii :))



Dethär inträffar lite varedag ... ibland envisas han ligga i famnen , det blir jobbigt så ja blir tvungen att lyfta han brevid mej iaf :P





Jag hade varit till mitt klädskåp för att söka en tröjja , och plötsligt tappade jag bort katten , och han kom inte fast jag lockade på honom, så jag började söka och söka och söka , sen tittade jag in i klädskpet, och nemen titta där herr katt ha förvandlats till uggla tror jag , där satt han och lurade :D sen hoppade han ner i min famn och började spinna , antagkligen för han inte vågade hoppa ner då han engång kommit dit upp :D

P.S Mitt klädskåp brukar vara städigare






Sen var jag ute och gå med hunden här en dag med syrran ( Mimmi ) i vacker vädret :) Jåå inte nån wow bild men de va ju soligt iaf ... :D




och till sist , men inte minst, har jag kollat lite Vamire Diaries , mhhhrmhhr!!! de e no hot stuff on high level! :))
hoppas dom skulle komma till finland någå tag (jag menar ju twilight töntarna Rpatz och KSTew ska ju kanske hit :(  ) så då kan väl Ian och Paul och Nina komma hit dom också?





okej nå de va bilder för idag nu skall jag rensa några mappar och läsa mer psykologii... jee...

kramhej!







Kommentarer
Postat av: anonym

dom e it tönttar!

2011-02-07 @ 21:37:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback