free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Frisör salong

Hejjssan alla läsare!
Idag har jag Joz på besök till mig, ( jätte glad över det <3) och vi har frisörsalong på agendan <3 
Dvs jag håller för stunden på att bleker hennes hår! Vi skall färga det intensivrött men endå rätt mörkt, så jag tyckte vi skulle bleka det först så att färgen skulle bli mer som rätt resultat ,  juust nu ser vi på film medan vi väntar och hon har det i håret.... Så Ja tänkte jag skulle göra ett snabbt inlägg på bloggen nu på samma gång ,  o ja.. de är det jag gör just nu :)

Sen tänkte jag påminna om att alla ni som vill ha håret klippt/färgat lr liknande i närmaste framtiden , kontakta mej här lr på telefon :) gör fortfarande allting gratis helt som vanligt, jag tycker det bara är roligt så:) men bra bra! kram på er!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback