free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

inatt jag drömde något som..

Jag faktiskt aldrig drömt förut ... lr natt och natt , jag slumrade till då jag sitter och läser på prov , men jag drömde att hela mitt hus brann ner! fattar ni ens hem!
usch :( Det började så att jag var inne och såg på tv då det hände! Jag Joz och Lina satt i våra soffor i vårt tvrum och tittade på tv med min lillasyster (det var kväll) och mittiallt exploderade allt och då jag vaknade igen skakades jag om av en ambulansman! (han va lite snygg men ja hann inte riktigt tänka på det) och plötsligt var det ljust ute.

Först trodde jag att huset hade klarat sig för utsidan såg inte så skadad ut, men så gick jag till framsidan av det för att titta, då jag såg att hela insidan av huset var borta, inga våningar fanns kvar inget på väggarna allt var bara en stor urgrävd kiwi.... allt låg där i svart och grå aska inte ens en metallgrej fanns kvar som man kunde tänka sig vad det skulle kunna ha varit fören de tagit eld , och alla bara grät och grät omkring mej...

Utom pappa som bara satt och pratade om att det måste varit ett gammal energirör som exploderat ( altså de finns inget sånt påriktigt va? urgh :( )
Iaf var det sjukt hemskt och jag vaknade med en stor klump i magen i min säng nästan med det samma efter den "scenen" sen va ja bra glad då jag insåg alla mina saker fanns kvar påriktigt...

Jag googlade vad en eldsvåda betyder i drömmar .. ni vet såntdär "tyda drömmar"
så hittade jag denna sida http://sjundesinnet.se/dreams.htm

Där står det att (det gick inte att kopiera) det är en dröm som har sexuell anknytning? eh? Ja har hört andra storyn om det..dedär kan inte stämma.. betyder inte brand att man kommer få pengar snart? (de skulle isf stämma:O, skriver om det senare! )

Men vad tror ni? kommentera gärna om ni vet vad det "betyder" :) 

kram !



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback