free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

mjooo det var en gång

Detta är syrran  backen! :) åka slalom vart de ja! bilderna är dåliga allt är fotograferat med min telefon! :)










syrran har roligt i backen trotts minusgraderna! -23 lr var det var!



Ido tyckte också det var roligt!



Bild från hissen! :)




Sedan märkte jag att ja inte har så mycket fler bilder raderat en del faktiskt, sista bilden är från igår då jag var hos min farmor ( bilden är fotograferad från stranden men jag stod en bit ut på "vattnet" (isen)  och fotograferade ut mot havet  :) ) och gjorde en brasa vid stranden sen kom min fastersfamilj med dit och alla grillade och sådär medan de små hoppade runt och lekte i snön, själv satt jag mest och värmde mej eller hämtade mer ved. Efter vi varit ute gick vi in till farmor som hade gjort semlor och kokat kaffe! så det var gott det också :) (fastlagsbulla)  så joo det har varit en bra helg hittiills :) skriver mera nsart igen ja har så grymt tråkigt! *skratt*





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback