free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Önskar jag kunde flyga

Hejsan , ha ni någonsin tänkt på hur bra allt skulle vara om man kunde flyga?  Dvs om det inte var alltför tungt , att springa 7000000 kilometer kan vara jobbigt ja menar , så om man flyger skulle jag önska det vore lättere :) ni kanske tycker ja är helt ute och cyklar just nu , men tänk efter , om du kunde flyga skulle aldrig avstånd vara ett problem, du skulle inte behöva tänka på att du har bensin lr ett fordon. Dessutom , tänk vilken kännsla du skulle ha av att flyga där uppe... seriöst de skulle vara magiskt, se allting så litet där nere, lampor som lyser , gud vad vackert ...


att kunna teleportera sig skulle också säkert vara en bra egenskap... Då skulle ju själva flytten inte alls vara jobbig, eller ta krafter på något vis ... dessutom skulle du kunna ta dej precis vart du vill på bara några sekunder eller minuter , det är ju i och för sig helt sjukt tufft redan det , men tänk hur mycket nytta den egenskapen skulle göra... i princip alla sammanhang.. både då du saknar någon , och då du tex vill vara på 2 platser samtidigt en fest där och en fest här , då kan du ju pendla jätte enkelt där mellan! 

okej nu skall jag sluta yra! och göra något vettigt ... undrar vart jag lagt min telefon .. gaosh... önskar man kunde ha ett sjundesinne som sa en vart man förlagt saker åxå! 

kram på er!





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback