free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

you look stupid

Hallooou joo vet ni vad min dator är totalt vriickaad.... den dog säkert 7 gånger idag utan orsak ? helt mittiallt stängde den bara av sig? hur kul är det?
inte så värst ...
aja så därför bloggar jag först nu (klent med inlägg idag igen , fy usch på mig!)
Skall imorgon vara barnvakt riiikktiigt länge nångång på eftermiddagen klockan 3 enda tills natten nångång, aja pengar det också:) lördag blir det Åbo och shoppa och äta gott med vänner, efter det blir det chilla hos en kompis med några vänner i Åbo och sedan blir det raka spåret till Lina , och sedan blir det Utu (ung till ung) träff söndagmorgon klockan 12! oj va ja är aktiv i veckoslutet *stolt* aja de kommer bli så rooligt har jag för mej:) 
Ung till ung är en liten .. klubb.. kurs.. ja lr va man ska kalla det , som jag gått med Lina för ca ett år sedan , det går ut på att du går till skolor och pratar om alkohol, droger och tobak och sådär , va de gör till kroppen osv :) aja så ja ska dit och berätta om va vi tyckte om kursen och sådär till nya kursmedlemmar .. (kan man kalla dm så? ) aja sen får vi lunch i Resturangen (pizzerian? ) Dennis :) så de e inge fel på det :D


Idag gick min finaste Joz och gjorde en piercing föresten , i naveln! ih! hon har vilja ha det så länge så ja tyckte det var bra hon skaffade den! Jag har inte sett den än men ja e såå exited , den ska ha en lila sten i smycket vad hon berätta, sjukt snyggt ! :D
Hum va ska ja mer berätta... ja vet inte skriver ett sista inlägg innan ja somnar ... nu skall jag och bada bastu !

ih jag har domnat ben :( de tar ont ... 

kramhejdå! :)



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback