free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Bilder från igår

Jag fixad och grejjer , precis före vi far ut! lockade håret och hade lila make up, de syns inte så bra på bilden men... tyvärr höll inte lockarna , men ja, de va roligt ute endå! :)






Söta Marlene och Heidi! :) <3







Krisse (Kristian) och Jag! mates 4 eveer ;)





Fin Fina Nette! <3 ( Jeanette)




Hazze oh Marlene diskuterar något helt obegripligt antagligen! :))





Krisse och jag igen! :D Vi fick pose:a rätt mycket då! :D




Syrran och Jag i baren frendi! :)



Söta paret, Santeri och Heidi! :)




Slurp! :))



Haha Jag och min fina kompis Robin!! Haha liite fuul bild ... x)) Men det överlever vi :D





Heikki! :)



Nu orkar jag inte klistra in fler bilder ... Det går trögt! suck* såå hoppas detta duger :)) för ja har inte vidare bra bilder i slutendan , de bilder som är bättre kvalite är från heidis kamera , aja ! :)) nu skall jag sova .. tror jag ..

får si , kram på er hejhej!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback