free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

iih , skrev just prov

Har en känsla av att provet gick väl lite sådäär va ...

Hum.. Sen kommer det säkert bli en sova och göra ingenting dag idag .. bara för jag inte har något prov imorgon.. äh , seriöst jag borde läsa halva psykka boken idag ... suck* jag måste tänka på min framtid.. jag vill dethär .. *suck* känns lite motsträvigt... annars så är allt relativt okej, inget jätte spännande har hänt dock annat än att jag såg att en från tyskland var och hälsade på min blogg idag! 
 Willkommen! Jag har faktiskt läst tyska i 4 år ... men de märks egentligen ingenstans , Ich kann ein bisschen Deutsch sprechen (spreche?) ? :D jajjaaa :) hum annars kommer det va jätte tråki dag idag.. och nu vet jag inte vad jag skall skriva mera... min inspiration försvann någonstans.. nu skall jag maila Joz , kram på er! :) hörs säkert senare .. någonting iaf...



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback