free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Skoldag till 4

hejjssan sitter just nu i skolan och skriver, är så trött att jag skulle kunna somna sittandes! men nej , nu ksall jag ha konst i 2 timmar! aja , de blir väl bättre då jag hört på lite musik och sådär , hoppas jag inte är dödstrött då jag skall läsa på prov bara , hum annars är allting väldigt som vanligt...

Jag tror dock ja håller på att bli sjuk.... jag har varmt... svettas... och 3 sekunder senare fryser jag? suuck* de kanske är nervositet inför provveckan som spelar sitt spratt! :) ja vet inte.. aja .. ja ska iaf göra mitt " min familj" inlägg senare :) På natten? :D haha lr något.. ja vet inte när jag hinner , hum.. aja vi sir det sen , Puss på er ni är bäst mina små sockergryn <3



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback