free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Things i never say

Hejj allesammans ! Ja har tillfällig håltimme :) så ja tänkte blogga lite! klockan 2 har jag gymnastik , vi ska dansa , de kommer bli najs :)
annars mår jag mycket bätttre idag än igår! och idag blir det att fara ut o köra me några kompisar :) så kan ja ju informera om att jag haft körkort nu ett bra tag haha :D
så ja köra är inget problem:)

dessutom blir det baren då och då  är nuförtiden :) och det är ivarjefall najs! eftersom att släppa loss verkligen behövs för jag skall orkka ,  ser på film nu at the moment lr världens finaste Joz ser The Incredibles Online , haha vi är rätt söta , ja fassnar då och då i filmen  så jag glömmer skriva hit något ..  hoppas nu har det bra! för det tänker jag ha :) men men jaa...


föresten är erbjuden att med skolan åka till tyskland ja vet inte om jag vill åka, hela grejjen skulle kosta 100 euro.. hum.. måste fundera på saken.. hoppas jag får syrran att gå ist ... flum.. aja skriver mer intresanta saker i ett senare skede! hejdåå<3 :))




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback