free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Jag e bara me ja



Altså hejssan bloggen , jag vet inte var jag ska börja berätta egentligen , men .. midsommaren har varit och den var väl helt okej , visst har jag haft roligare stunder i livet men inte ska man klaga , jag tycker inte de e speciellt roligt att festa längre , whats wrong with me ? Ja nå jag vet inte i vilke fall som helst så har det hänt ett och annat som jag nu tyvvärr  inte orkar blogga om men det är nu mest vanligt yrande omkring , vi var till korpo och äta tillexempel igår , ribs , mmhm <3 Aja :) nu orkar jag inte babbla sånthär mer... lite bilder har jag att lägga upp senare , men det får vänta, (nu pratra vi om 3 stycken eller så..)  ... Imorgon blir det jobb igen <3 ååh stress or what ...

Aja , det är sommar ivarjefall, ska väl inte klaga , måste bara ta o skärpa till mej lite , måste planera när ja skall ta finska och engelska proven nu på sommaren .. fan också...

Varför tycker jag att allt bara är rena skiiten idag?  Ingenting e roligt....

blä..... 







Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback