free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

catch up

Dag 6-min outfit 
Dag 7-från fotoalbumet
Dag 8-när jag var liten


Tänkte behandla demhär dagarna just i dethär inlägget! Eftersom ja vet de kommer bli korta så jag tänkte ja kan väl slå ihop dem ! :)

Min outfit idag har inte varit mer avandserad än såhär (då jag kom för mig att fotografera hade jag redan satt på mig mina goosiga pjamas byxor och ett linne så det blev att visa er det såhär istället! ) -->   :




Sen till rubriken "från fotoalbumet" , tänker jag ändra det till "foton i din telefon just nu" och klistra in en bild på min lilla Misse Kisse! Lazze <3










mhuuurrr världens finaste<3 Iaf är detta de foton som finns där just nu :)


Och den sista .... När jag var liten ....


Hum .. när jag var liten drömde jag om att bli stor och lång och  få respekt som min storasyster fick, så blev det väl inte precis då jag tassar runt på mina 153 cm :):D meen sånt är livet.. men lite besviken blev man ju då man inså jag inte skulle bli så mycket längre än såhär. Något annat om mig som liten är att jag alltid sade att jag skulle bli delfinskötare som äldre , något jag inte längre vill dock... hah , sen skulle jag och syrran ha en bondgård med tusen olika sorters djur....  att man kan drömma ..:))


Men nu är det sovdags, det får vara bra nog om detdär ämnena nu , blev inte så intresant som jag hade tänk mej men .. aja .. gör något bättre då jag har mer osrk.. ! kram på er ! och Godnatt!<3



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback